Czytaj też: Wirusy w mailach, na wielką skalę. Uważajcie na te wiadomości!
Całość oświadczenia, które pojawiło się na stronach banków wydających karty Mastercard, możecie przeczytać poniżej:
Konta bankowe niektórych posiadaczy kart Mastercard, którzy w ostatnich dniach dokonali transakcji bezgotówkowych i gotówkowych w Polsce mogły zostać obciążone podwójnie.
Obecnie Mastercard wyjaśnia przyczyny tego technicznego błędu. Jednocześnie intensywnie pracuje nad identyfikacją wszystkich zdublowanych transakcji i ich korektą, aby konsumenci jak najszybciej otrzymali zwrot błędnie pobranych środków.
Firma Mastercard zajęła się tą sytuacją natychmiast po identyfikacji. Cała operacja może potrwać do kilku dni.
W kolejnych dniach Mastercard wydało kolejne oświadczenie dotyczące tej sprawy:
W środę (5.04) wieczorem wszystkie zdublowane transakcje zostały skorygowane. Dalsze rozliczenie transakcji i ich zaksięgowanie na kontach klientów leży po stronie banków-wydawców kart i jest uzależnione od trybu, w jakim księgują transakcje na rachunkach posiadaczy kart płatniczych.
Jednocześnie informujemy, że osoby, których transakcje zostały podwójnie zaksięgowane, nie muszą składać indywidualnych reklamacji w swoich bankach - środki są zwracane automatycznie.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?